Sunday, July 11, 2010

Romanian Music Awards 2010

Ieri, 10 iulie 2010, au fost decernate premiile muzicale româneşti la Craiova, pentru cea de-a 2-a oară consecutiv. Când am auzit că se organizează iarăşi în capitala Olteniei, mi-am zis că trebuie să „aterizez” şi eu cu prietenii mei acolo, deoarece am crezut că va fi o experienţă pe care nu o vom uita curând, şi am avut dreptate. Bineînţeles că am mers cu trenul, fiindcă îţi conferă o subtilă senzaţie de libertate. Pe tot parcursul drumului nu am stat deloc, cântam cu toţii şi făceam predicţii referitoare la premii. Odată ajunşi acolo am început să ne facem loc prin mulţimea de oameni care se aşezaseră de ceva timp acolo, aşteptând cu sufletu’ la gura începerea spectacolului. Încet, încet şi-au făcut apariţia şi vedetele, fiecare având un look impecabil, peste puţin timp au urcat pe scenă şi gazdele spectacolului, Giulia şi Connect-R. După ce au cântat câteva vedete a început decernarea premiilor, de care am fost dezamăgit în mare parte... Cum să ia premiul Best Group, Dj Project cu Giulia? Când Voltaj sunt pe departe mult mai închegaţi şi mai buni din punct de vedere muzical? Ca să nu mai zic de premiul pentru cel mai bun show pe care l-a luat Inna, bineînţeles, iar cei de la Voltaj au avut o prestaţie explozivă, şi mult mai bună din punct de vedere al live-ului, având în vedere că Inna în duetul cu Andreea Bănică, a zis: „Şi la partea mai grea va cânta Andreea!”. În concluzie am fost dezamăgit că Inna a luat atâtea premii pe care sincer, nu le merita... Oricum, eu şi prietenii mei ne-am distrat la maximum!


No comments:

Post a Comment