Saturday, September 11, 2010

Seriale

Acum că-ncepe şcoala sunt nevoit să fac inventarul multelor seriale de care sunt dependent (din păcate). Nu mă pot abţine să le savurez, serialele şi cărţile sunt marile mele slăbiciuni. Mă mulţumesc cu ele, decât să depind de jocuri, mai bine de o carte şi un serial bun, aş putea spune că sunt obsedat de ele...:|, când prind o bucată de timp care se plictiseşte o exploatez cu ajutorul lor:)), mă liniştesc, efectiv. Sunt fanul serialelor pentru că toată povestea e mai elaborată, ai parte de mai multe detalii decât într-un film unde acţiunea e grabită ca să o poată concentra într-o oră şi puţin sau e diluată lipsită de părţile incitante care te ţin în suspans, plus că trebuie să aştepţi mai mult pentru a vedea părţile ce continuă să apară. Această slăbiciune e o „moştenire” de la o prietenă care a văzut de 2 ori mai multe seriale ca mine (doar că ea mai pierde acţiunea şi data când apar, iar cu ocazia asta îi fac si memoria de râs:)) ). Am tot încercat să mai exclud câteva din lista lungă şi în continuă formare dar, fără a reuşi pentru că, atâta timp cât am reuşit să văd mai bine de 7 sezoane din serialul x ar fi stupid să pun pe „pauză” vizionarea acestuia tocmai acum. Prietenii îmi tot spun că nu-mi fac bine dar, sunt drogurile la care nu pot renunţa pentru că îmi oferă o stare de euforie şi un orgasm intens al imaginaţiei care pluteşte uşor prin celulele corpului meu. Ar trebui să pună cineva bazele unui cerc numit „Cinefilii anonimi”, cred că va avea succes şi va avea mulţi adepţi peste tot, ce ziceţi? Acum la sfârşitul postării o să înşir câteva din serialele urmărite de mine:














Aveţi şi alte recomandări?

3 comments:

  1. ha..tocmai am scris si eu ceva de genul inainte sa citesc la tine:)) and hell yeah, abia astept supernatural:)) you should try dexter;)

    ReplyDelete
  2. Chiar eram interesat de Dexter si Lost:D, si ai dreptate toate serialele bune vin toamna:D, bine mai e True Blood care incepe vara:">

    ReplyDelete
  3. Si poti incerca si "Prison Break"... si multe altele care sunt la fel de interesante :). Dupa ce termini astea am sa'ti mai recomand altele ;). Bafta!

    ReplyDelete